Ett och två träna på!!



Sitter hos Nicole, åkte till henne direkt efter skolan. Hade SO prov som handlade om islam, trots att jag inte tränat så jätte mycket så gick det bra! Idag innan sista lektionen gick brandalarmet igång, vi fick gå ut från skolan och det visade ju sig självklart att det var falskt, så irriterande. Gick in till min sista lektion, livskunskap. Vi pratade kring förhållande och äktenskap idag, min lärare tog undan mig efter lektionen och sa att jag var duktig på att prata och svara på frågorna hon ställde under lektionen, höhö luft jag fick daaaa. Har precis ätit och nu ska jag ta något och träna i sedan ska vi åka till slagsta och träna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0