De gjorde ont i mitt hjärta att läsa de du skrev..



Buhu så trött jag är och jag orkar verkligen inte gå till skolan.. Men gör det iallafall. Har två lektioner och sen slutar jag. Ska sitta ute på gården med mamma och försöka få lite färg, det är ju sånt bra väder idag. Min bränna har gått ner nu, är lite röd vid ögonlocken bara men det försvinner nog det med. Måste sola engång till så att jag har en fin brun färg till balen som är om 8 dagar. Och på fredag ska jag och mamma antagligen åka till Stan eller Skärholmen och köpa de som fattas till balen.

Köplista:
Genomskinliga strumpbyxor.
Bh med genomskinliga band eller utan band.
Smycken.
Skor.
Väska.
Smink.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hittar bh utan band push up skulle du kunna vara snäll och säga vartifrån för ja har letat överallt.. tack =D

2009-05-20 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0