"jag känner saknad men vad ska jag göra, för vad man än säger är det ingen som kan höra".



Horunge till mage också. Att det inte släpper, att inte värkarna släppar. Jag förstår ingenting just nu. Är förvirrad. Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på film lite, sedan träffade jag Nicole och var hos henne en stund. Sen såg jag Johanna och Frida på tunnelbanan så var med de en stund. Vi åkte sen till fittja. Träffade O i en minut sedan tog jag tunnelbanan hem. Och här sitter jag nu. Ska lägga mig strax och hålla tummarna att min magvärk har hunnit släppas till imorgon. Har ingen skola imorgon, eller jo det är frilufsdag men ska inte gå. Orkar inte dansa + har jag ont i benet. Men måste ändå upp till skolan, har prov på Tisdag och sen lite andra läxor. Imorgon blir det nog en hemmadag/kväll. Känner verkligen inte för skolan i mitt skick just nu. Det kommer att vara fruktansvärt mycket prov. Nationella och allt. Men jag måste ge 100% så jag kommer in i något gymnasium. Men åh är så skoltrött "/. Varför kan inte loven vara mycket längre. Och varför kan inte allt bara bli bra. Det känns som att jag tjatar om det hela tiden. Men att det ska bli bra är allt jag ber om. 

Tre saker ni inte viste om mig.
1. Varje dag läser jag mitt + stenbockens stjärntecken.
2. Innan jag lägger mig lyssnar jag alltid på musik, (somnar till det ibland).
3. Jag är verkligen jätte dålig på att laga mat, idag frågade jag mamma hur man lagade nudlar :$.



Jag älskar dig N, tack för att du gör mina dagar till de bästa. <3




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Ronja! Är du dålig på matlagning? Du är ju expert på sallad i alla fall!! Kramar Farmor

2009-03-03 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0