Tell me why?



Är allt på riktigt? kanske är det så att jag drömmer, drömmer en dröm och aldrig vaknar upp ur den.. Eller är det sant, måste jag börja inse allvaret i det hela. Att det är slut på riktig? Att jag måste gå vidare utan dig nu, utan dig vid min sida. Det kanske är allvar, eller det är nog det. Men hur kommer det sig, hur kunde det bara att sluta såhära. Vi som hade det så bra.. Bra på riktigt. Var alltid glad, mina ögon lös hela tiden. Allt jag ser nu är den snea vägen, en väg som inte kommer att bli rak igen.. Inte på ett tag iallafall. Varför ger vi inte det hela en chans och visar våra känslor på ett bra sätt istället för att båda ska behöva gå olika vägar med ett krossat hjärta? Om det  är som vi två säger att vi verkligen behöver varandra.. Varför kämpar vi inte för varandra då? När det handlar om kärlek och hela den biten då måste man orka. Man måste kunna stå på sina ben, men jag känner mig skakig. Känner mig osäker, varje steg jag tar känns tung nu.. Leendet på mina läppar nu känns inte äkta. Har lovat dig en sak.. men måste. Jag älskar dig."/





Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0