jag älskar dig nu, då och föralltid.



Pappa och bror kom hem idag, trodde att de skulle vara borta mycket längre men så blev det inte. Bror flyttar nog om två veckor tror jag. Fick massor utav pengar utav min snälla mormor och morfar, det var snällt. Antar att det blir shopping för min del imorgon då. Annars ska jag bara ta det lugnt. Vad har hänt idag då. Tog en promenad med mamma, sedan hem. Var hemma till halv 5, sprang till tunnelbanan och åkte till Skärholmen, allt blev stressigt just för att Skärholmen stänger klockan 5 på helger. Köpte ett par jätte fina jeanstights väl när jag kom dit. Sedan mötte jag upp Hannah i fittja och vi knallade hem till Nicole. Kom hem typ runt halv sju. Runt 9 tiden gick jag till Johanna, vännerna var där och vi tog det lugnt. Rolig stämning var det iallafall. Nu sitter jag här och gör absolut typ ingenting. Ska lägga mig och lyssna på musik snart. Skriver mer imorgon.

En bild på min prinsessa.




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0