Har tankarna så låååååångt borta..



Dagen började tröttsamt, ville inte kliva upp ur sängen. Men inte så konstigt, sov typ ingenting i natt.. Tack vare tankarna och magvärken som tagit över helt och hållet. Min mage har fortfarande ont och har även haft värk några dagar bakåt. Hade inga vanliga lektioner idag, var mer en lugn och skön dag fram till 12 då det var dans nere i sporthallen. Min danspartner var Johanna, och om vi ska dansa på Torsdag i folketshus så ska även jag och johanna dansa då. Alla var helt seriösa när de dansade idag. Skillnad mot mig och johanna, vi skutta runt och gjorde det roligt utav de hela. Dansade i tre timmar. Eller inte direkt dansa. Mest skutta runt som två harar eller något. Haha skojsigt var det iallafall. Efter dansen gick vi upp till centrum, träffade Helana där. Jag och J följde med henne upp till skolan, hon skulle hämta sin syster. Jag och J fortsatte hem till mig. Jag böt om sedan träffade vi mamma och gick till centrum med henne. När jag kom hem smsade Hannis mig och frågade om jag ville med till kebaben i hallunda så jag följde med (åkte bil till hallunda, skönt med skjuts ibland). Var med henne till 7 och sedan åkte jag hem. Gick till grannen en stund för där var mamma. Nu sitter jag här och inte har tankarna med mig, de känns så långt borta.. Kan jag inte bara bli mig själv igen?. Har precis duchat & nu är det tv time.




Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0