ha så roligt i skolan idag folket.



Glömde att skriva igår att jag hade utvecklingssamtal och nationella muntligt i svenska igår. Båda gick jätte bra faktiskt, på nationella pratade jag otroligt mycket. Mamma var kvar i skolan efter utvecklingssamtalet igår så även hon deltog när vi hade muntligt, hon blev chockad när jag började prata.

Gick inte till skolan idag, har inte sovit så mycket inatt och har även jätte jätte ont i huvudet. Trots huvudvärken ska jag till Skärholmen med mamma runt 12 tiden. Pappa och bror har åkte bort och kommer hem imorgon kväll. Skönt att få en ensam tid med mamma. Men jag ska börja fixa mig nu typ så vi hööööres.


Jag saknar dig Sara.




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas huvudet blir bättre fort :)

2009-03-20 @ 16:17:59
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: isabell

kan du inte berätta hur det var nationella muntligt:)?`

du är jättesöt:)

2009-03-21 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0