Du är min dröm, sa han. Jag vill vara din verklighet, sa hon och gick.



Nu ska jag berätta lite om gårdagen.
Ställde klockan på 10, gick upp och bara slappa. Tog det lugnt till klockan skulle slå halv 12. Då började jag fixa mig lite grann och sedan hoppade jag på tunnelbanan mot stan och Nicole klev på i Fittja. Var med henne där och hon shoppade lite grann medans jag bara var stöd och provdocka eftersom hon skulle handla något till hennes kära mor. I tunnelbanan på väg hem hade vi det roligt, vi sjöng lite smått och folket runt omkring oss började småskratta och vi skrattade med de. Idol nästa för oss asså. Kom hem ungefär runt halv 5, satt med mamma en stund och sen gick jag till Johanna där hon skulle ha en liten födelsedagsfest. När alla väl var där så sjöng vi och grattade henne, stämningen var bra. Jag, Johanna, Frida, Tessie, Mimmie, Nattis, Anja, Emelie,  Murat, Nabbe, Mohammed, Willy, Akad och Manar var där, efter en stund kom även Josef dit med då åkte jag hem. Blev trött och hela den biten. (lägger ut bilder sen)

Idag händer nog inte så jätte mycket, ska iallafall fixa mig lite nu och se va mamma vill göra.


jag älskar dig,
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0