where are you when i need you the most?



Vilken känsla det var att se bror springa ut från skolan med ett sånt stort leende på läppen, kärleken och omtanken han gav mig under hela dagen var underbar. Var med han hela tiden och mycket skratt blev det, tog även massor av bilder med de lägger jag ut senare. Han tog nämligen med den till slutskivan idag. Tanken att du aldrig behöver gå till skolan igen måste vara jävligt skön. Har inte gjort så jätte mycket mer faktiskt, vi var hemma och fick massor av gäster. Senare mot kvällen träffade jag Pendah och vi tog en promenad. Träffade även Sara, vi planerar att åka utomlands i sommar. Wiiiiho nästa turkiet tror jag att det blir. Ska träffa henne imorgon och kolla biljetter. Nu ska jag sova, godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0