Trodde inte att det här skulle hända.



Vart är du någonstans, vart har allt det bra tagit vägen?  Vad ska jag göra nu, hur ska allt sluta egentligen.. När ska jag slippa spela glad. Varför ska man behöva spela glad när allt man egentligen bara vill är att falla ihop och inte orka mer. Men jag ska inte ge upp och det är för att jag ska försöka visa mig stark, ska försöka klara av de allra omöjliga nu. Allt du sagt har sårat mig, mitt självförtroende är nere på marken. Kan allt ändras på bara en dag? kan det som är omöjligt bli möjligt? Jag har så mycket frågor, men antar att jag inte kommer få ett svar. Jag ropar på hjälp men ingen hör mig. Det är som en mardröm och allt jag vill är att vakna ur den så kallade mardrömmen. Jag orkar inte mera, jag skulle visa mig stark men jag känner mig så svag. Har så ont i huvudet och vill inget hellre än att det ska vara bra. Men ordet bra kan jag bara sudda ut ur huvudet.. Iallafall ett bra tag till iallafall. Snart ska jag åka till min bror, och vill inte komma tillbaka. Vill konstigt nog flytta till honom, vill inte bo kvar hära.. Eller vill bort ett tag iallafall.

.. Ibland är man inte på värdens bästa humör och nu kände jag att jag var tvungen att skriva lite.



Kommentarer
Postat av: Jonas, Johanna & barnen

Hej Ronja, jag vill gratulera till examen. Jag kan förstå det sorgliga med att sluta nian, men tänk vad spännande med att få börja något nytt! Jag tror det kommer att bli roligt för dig när det väl sätter fart efter lovet. =)

Vad ska du läsa på gymnsiet?



Vad kul att åka och hälsa på brorsan!

Om du inte vet vad du ska göra någon gång så får du gärna komma & hälsa på oss! (ja, dina föräldrar & bror också förstås) Men om du vill komma solo så kan du komma hit på lite spa. Vi har numera ett duschpalats med bubbelbad, takdusch, ryggduschstrålar, fotmassageapparat & ångbastu.

Det kanske kan pigga upp!? =)



Sköt om dig.

Efter regn kommer solsken....

Kram Johanna (och familjen)

2009-06-12 @ 19:01:38
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0