When love takes over.



Igår på kvällen gick det inte att blogga, mycket konstigt tyckte jag. Men de höll väl på att fixa och trixa lite med sidan. Spenderade kvällen med älsklingen igår, underbart. Idag har jag varit med mamma och pappa i stan. Vi träffade moster, kusin och Lasse där också. Vi åt på donken och sedan kollade vi runt och hade det mysigt. Direkt när vi kom upp så ringde grannen och ville att vi skulle upp och ta en fika. Vi gjorde det och sen på vägen hem igen så bestämde mamma och jag att vi skulle fixa till min utväxt i håret och jag blev såklart jätte glad. Men nu är de så att moster och de kommer och ska ta en fika så nej, inte fixa håret idag inte. Men kul att de ska komma! :) Nu ska jag bara ta en snabb dusch och sen vara lite social så vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0