Nu är jag hel igen!



 Igår ringde Nicole mig halv sex på morgonen igår, vi pratade om allt möjligt. Runt 12 träffades vi, vi träffades efter 5 veckor. En riktigt skön känsla faktiskt. Hon sprang emot mig och allt kändes helt plötsligt så bra, hade saknat dig så otroligt mycket baby. Vi promenerade lite, solade och pratade om allt möjligt. Efter ett tag så kom även Melli. Melli ringde sedan Shahin och frågade om vi fick låna hans VP och det fick vi. Vi alla gick upp till fittja berget sedan och bara satt där. Efter ett tag kom även Cami. Sedan blev de bras dags eftersom det blev lite små kallt. Men efter ett tag släckte vi brasan eftersom röken dödade oss. Fyfan haha. Lite senare skulle alla gå ner för de där berget utan att skada sig, ja det var väldigt mörkt ute hahaha. Jag lyckades ramla och slå rumpisen, men men jag är ju rätt så klumpig som alla borde veta vid de här laget haha. Vi tog en promenad till Masmo sen men jag och Nicole vände direkt och gick tillbaka till Fittja eftersom min habibi var så trött. Hon väntade med mig tills min tunnelbana kom och sedan gick åkte jag hem, men såg alla grannarna ute på gården som satt och rökte vattenpipa så satt även med de en stund innan jag gick hem.








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0