min mage ropar efter hjälp just nu men ingen verkar höra? haha



Jag har så ont i magen. Smärtan i min mage går faktiskt inte att beskriva, sån smärta har jag inte haft på länge faktiskt. Bror skrattar åt mig när jag lägger mig ner som en köttbulle och halvskriker. Vi sitter nu och tittar på Tarzan, grym film faktiskt haha. Efter grillningen så tog jag en lång promenad med Morris, grannens hund. Såg Kim och hon ville med ut. Även hon var med på promenaden. Var ute till 01 typ och pratade om massor. Riktigt mysigt var det faktiskt, länge sen jag var med dig stumpan. Vad ska jag göra imorgon då? Hoppas solen är där den ska vara imorgon så att man kan få lite färg för engångsskull.. buhu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0