Bio med snyggingen.



Igår spenderade jag kvällen med Melli, Sofie och Nettan. Vi hade det jätte roligt och var hemma runt 01. Det började spö regna mitt från ingenstans och ja, blöt blev jag och alla andra. Hade en vit tröja på mig, något som inte var lika positivt hahaha. Vi var i norsborg faktiskt, gick runt och hade det skoj. Träffade 3 kompisar till och satt med de, de drack och vi bara var där och fick oss ett gott skratt. Melli och Nettan åkte före oss och efter ett tag åkte även jag och Sofie hem. Och vet ni vad jag gjorde igår på dagen då? jo jag gick till en frisör som piercade mig, ett hål i örat, kan inte riktigt förklara vart men lägger ut en bild. Där det är en ring runt är där jag piercat mig, (det är inte mitt öra haha). Ja och idag ska jag på bio med Asia, det blir Harry potter för oss. Den börjar 21 och slutar runt halv 12 senare ska jag träffa älsklingen. Äh orkar inte skriva mer så vi hörs senare ikväll igen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

targuspiercing heter det :)

2009-07-27 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0