You make me feel happy.



Kom hem för en stund sedan, träffade upp Nicole runt sex tiden och vi gick och köpte godis och jordnötsringar sedan drog vi hem till henne och kollade på film, vi såg en jätte bra film som är en utav Nicoles favoritfilmer, jag hade aldrig sätt den innan och nu ligger även den på min top 5 lista, Ten inch hero heter filmen.
Efter det så kollade vi på top model och satt även och funderade på en sak.. Varför är det alltid smala som lyckas få platsen? jag har aldrig sätt en mullig person som deltar, det är lite tråkigt tycker jag för vi mulliga kan också vara väldigt fina haha.


Denna fina tjej var jag hos idag.


Rekomenderar den här filmen.


Någon mer som såg top model?


Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: isabell

nej faktiskt så var det en mullig tjej som vann förra gången(whitney) hon va rätt så mullig;)

2009-01-12 @ 00:16:06
Postat av: Z A K I Y A

man behöver inte ha sätt serien för att se filmen, men serierna är bättre :D vilken film var det ni såg? :)

2009-01-12 @ 06:29:00
URL: http://zakc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Whitney var ju mullig? :) <3

2009-01-17 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0