100 frågor, gör de ni med?



Personligt.
1. ditt fullständiga namn? Ronja
2. korrekt ålder? 15/16 om 20 dagar.
3. längd? 171
4. vikt? Vet faktist inte?
5. smeknamn? Röven, Råttan och bror.
6. vart bor du? Albyi Botkyrka /Stockholm
7. vad gör du på fritiden? Är med kompisarna, annars tar jag det bara lugnt.
8. beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig?) - Lång och alltid ett leende på läppen.
9. vad är du mest missnöjd med din kropp (& varför)? min mage, vill vara smalare.
10. & vad är du mest nöjd med på din kropp? Mina ögon.
11. vad har du för uppfattning om dig själv? Jag är en snäll person.
12. vad vill du jobba som äldre? Så mycket som jag drömmer om.
13. hårfärg? ljusbrunt med blonda slingor.
14. ögonfärg? Gröna.
15. någonting du vill berätta om dej själv, som vi inte vet? Jag är en blyg person när man lär känna mig.

16. kan du själv säga att du ser bra ut? Ja ibland.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utséende? förmodligen för mycket
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? mascara.
19. någon vana? Inte vad jag kommer på just nu.
20. lyckotal? 5.


vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? Ingen kommentar.
22. hur många nära vänner har du? en del faktiskt!
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? Ja, eller kanske det.
24. vet många personer vem du är? Ja det tror jag väl.
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? Alla vet nog vem jag är.
26. när var du senast med någon kompis? Igår.
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?  Nej, jag väljer själv vilka jag vill umgås med.
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? Johanna.
29. vem sov senast hos dig? Kommer inte ihåg.

romantik.
30. vill du ha ett förhållande? Har nästan.

31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? Inte yngre.
32. är du kär? ja.
33. tycker någon om dig mer än som vän? Ja det kan man väl säga.
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? Satsar gärnet på oss två.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? Är väl ändå mellan mig och han isånafall?
36. tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? Ja det gör jag, men insidan räknas.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Ja.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? Nej, jobbigt att behöva se honom varje sek.
39. i din klass? nej.

Från kram till sex.
40. har du kramat motsatta könet? Ja det har jag gjort.
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? ja.
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? inte bara engång.
43. har du pussat någon i motsatta könet? ja.
44. har du pussat någon i medsatta könet? japp.
45. har du pussat den du tycker om? Varje dag.
46. har du pussat någon inför folk? Mjopp.
47. kysst någon inför folk? Sii.
48. hånglat inför folk? Hähä ja.
49. vem var ditt första hångel? Mellan oss.
50. hur många har du hånglat med under en kväll? 1 Faktist.
51. vem är ditt bästa strul? Mellan oss.
52. och vem är ditt senaste? Pluppen.
53. ditt äldsta hångel? 90a
54. skäms du över att hångla inför folk? Nej, man lever bara engång haha.
55. haft sex med någon på offentlig plats? Nej.
56. haft sex överhuvudtaget? -
57. hur gammal var du första gången? -
58. hur gammal vill du vara första gången? -
59. blivit dumpad efter sex? -
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? Nej.
61. har du gjort ngt av detta med de medsatta könet? huh?

tankar & skit.
62. har du någon fobi? Mörka skogar.
63. har du någon allergi? Nej.
64. vad tänker du på innan du somnar? Lite mycket, det slutar med huvudverk.
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? Leendet.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om - höra att du är snygg lr höra att någon tycker om dig? Att någon tycker om mig.
67. en galen kväll med tjejerna lr en mysigkväll med killen? Båda.
68. vad kommer först, killen eller din BÄSTAVÄN? Bästa vän!
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? Icke oskuld 13-
75. vänskap eller förhållande? Vänskap går alltid först.
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? personligheten räknas alltid först.
77. juice lr oboy? Juice på sommaren, oboy på vintern..
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? underkläder haha!
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? 7, att få börja om allt hade varit härligt..

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? Nej.
81. isåfall vem då? -
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? Allt som killar brukar göra?
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? nej verkligen inte.
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? mm.. men vilken fråga?
85. kunna sova ute på vintern? Nej verrkligen inte!
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? Spanien, Grekland.
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? Nej, det är helt onödigt..

klädstil:

88. anser du dig själv vara en speciell stil? Nej, eller kanske mer den där chill typen?
89. vad klär du dig i oftast? Inte för små kläder iallafall.
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? ja.
91. klär du dig dyrt? Nej, billigast är bäst.
92. vad kör du på: det jag känner för och som känns rätt!

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? Ja.
94. haft sex? Nej.
95. fått en kram av en okänd? Nej.
96. ringt någon? Ja.
97. blivit uppringd? Jaaaa.
98. funnit kärleken? Har redan gjort de?
99. kollat på google? Ja.

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta?  tog faktist inte tid.

Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Hannah

är så glad över att du har honom nu. :) <3

2009-01-09 @ 16:53:48
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0