tips.



Elin: om solarium torsk.:
Ge oss lite tips om vart man kan sola, och få en riktigt brun hy. Och vart man kan Vaxa sig :)

Svar på denna fråga är:
Jag personligen föredrar slagsta och Odenplan när jag solar.
Jag får en jätte fin färg när jag solar på de två ställerna och det är inte så värst dyrt heller. 50 kr för 25 minuter och då kan jag även garantera att färgen sitter ett tag också. Solade i hornstull förut men de har blivit så dåligt dära, skadeförstörelse, solariumet låter mycket och det är otäckt där tycker jag, Vaxning vet jag ingenting om tyvär..

Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! Det är jättebra att du svarar när man frågar om något, tack så hemskt mycket!

2009-01-14 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0