obehagligt..



Kan tyvär inte berätta vad som hände den 7 och 8 januari. 
Idag är det den 7januari och har genomfört en av sakerna och det gick bra!.

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket, men har haft så mycket att göra.
Spenderat mina dagar med Johanna, vi har varit med varandra och ibland har Nabbe varit med oss och vi har bara tagit det lugnt. Idag åkte jag med Johanna till Täby eftersom vi skulle till Nabbes jobb och det var en jävla lång bit att åka faktist... Vi åt dära sen spenderade vi en tid dära, på vägen hem så lyssnade jag på musik och höll på att somna.

Nu sitter jag och väntar på om min älskling ska komma.. men de verkar inte så =/

Men nu ska jag gå och vara lite social med Johanna och Nabbe och sedan ska jag väl gå hem.
Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är stark, kom ihåg det. Love <3

2009-01-09 @ 12:47:03
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0