Nytt år, glöm de gamla och lev för det nya!



Idag var jag på bio med Nicole och såg yesman och den var faktist bra.. Vi satt och skrattade oss igenom hela filmen med ett stort leende på läpparna. Säger bara en sak, alla precis alla var i heron city idag och så mycket folk var det dära.
Folket som inte har sett yesman, KOLLA! 



Men nu är det så att jag sitter hemma hos johanna och typ fryser rumpan av mig, har varit ute och promenerat i ca två timmar med tights och gympaskor och herregud va mina ben är röda, men det är ändå mitt egna fel man tar på sig såna kläder när det är vinter och minusgrader ute, eller? finns det någon mer som är lika dum som mig som går med tights när det är minusgrader ute? Det är iallafall första och sista gången jag gör det!

En fråga till mina bloggläsare!
Varför är ni så dåliga på att kommentera?

Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: nina

forsätt skriva det är roligt att läsa din blogg man vill läsa mer och mer som en bok nästan

2009-01-04 @ 01:14:09
Postat av: Anonym

kan du lägga en bild på dig med det nya håret

2009-01-04 @ 15:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0