Godmorgon på er i stugaaaan.



Här sitter jag och är trött trött trött, känner inte för skola just nu. Tittar på min säng just nu och får ångest, vill bara bädda ner mig och sova i några timmar till, synd bara att det inte går. Börjar lektionen klockan 10 idag pga att jag försov mig. Har engelska nu, sedan matte och sist NO i en och en halv timma. UUUUH de är inte min dag idag känner jag, mår även illa. Stackars mig hah. Aja, nu ska jag gå och fixa det sista sedan börjar jag röra mig upp till skolan.


Haha jag hittade denna bild precis och tyckte att den passade så bra in, jag är typsikt den där blonda tjejen som är trött på skolan och typ drömmer mig bort att skoldagen ska ta slut, medans barnen där bak skuttar av glädje för att dagen precis har börjat. Haha rolig bild.



Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0