Jag älskar dig Sara.



Sitter här och gör ingenting, ska snart åka och träna med Sara.
Vi har mycket saker att berätta för varandra så det ska bli skönt att träffa henne. Hon behöver någon att öppna sitt hjärta för och det är samma med mig så det ska bli skönt att träffa henne som sagt. (O, allt som är sagt stannar mellan oss som lovat.. lita på mig.) Sitter här och orkar egentligen inte göra någonting, men att vara sysselsatt gör allt kanske lite bättre än att bara sitta hemma och gråta till låtar som påminner om oss två. Ska ta någonting att äta sen ska vi röra oss mot Skärholmen. Sover nog hos Sara inatt.. Vill inte vara ensam. Tiden läker alla sår men nu känns det verkligen inte som att de ordspråket kommer att fungera.
 
Jag saknar dig redan.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sara?

2009-02-13 @ 22:54:54
Postat av: Anonym

???svara?

2009-02-15 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0