du och jag är en självklarhet.



Någonting var konstigt med bloggen igår, man kunde inte logga in på flera timmar. Och nu när jag loggade in så såg jag att alla mina kommentarer jag fått har försvunnit? Dåligt system bloggarbetarna, ska ni hålla på och göra om sidorna så kan ni iallafall se till att man får ha kvar sina saker.
Idag känner jag mig iallafall betydligt mycket bättre i kroppen, har bara lite hosta kvar och det är nice. Imorgon har jag nationella i svenska men det kommer nog gå bra så jag är inte nervös, på torsdag har jag ett so prov så jag måste sätta igång med pluggandet för just nu kan jag absolut ingenting. Vårterminen kommer vara stressig, vi kommer ha mycket prov och sen måste jag ju ha hunnit välja 5 gymnasium innan den 16 februari. Det dåliga med mig är att jag alltid gör allt i sista sekunden och då blir allt så mycket stressigare och det slutar med huvudvärk.

Men men nu ska jag torka håret eftersom jag precis badat, efter ska jag fixa till mig lite och följa med mami ut och fixa lite saker, så jag skriver mer lite senare.

PS, imorgon kanske min mobil är klar från lagningen så då börjar jag att lägga ut bilder igen.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: georgia

sv: hehe vafå för tips gumman? :)

2009-02-02 @ 17:37:18
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Nilufer

niice blooogg

2009-02-02 @ 20:16:30
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0