Alltid skön känsla efter att man legat och kopplat av.



Sitter här och känner mig hur fräsh som helst. Klev nämligen precis upp ur badet som jag legat i över en timme nu, hade även på ansiktsmask idag pga av alla utslag sminket gett mig. Måste vila lite från brunkräm m.m, de förstör huder så otroligt mycket. Läste två klick tidningar under tiden som jag låg och värmde mig lite. Hade varmt varmt varmt vatten idag just för att jag fått ont i ryggen och musklerna kopplar av i varmt vatten.. Hade även levande ljus runt omkring mig, riktigt mysigt. Idag har jag inte gjort så jätte mycket, var i skolan och efter skolan har jag bara varit hemma och tagit det lugnt (även pluggat). Imorgon är det nationella, del B. Man ska skriva en uppsatts som pågår i tre timmar, det ska nog gå bra.. Bara att använda fantasin så bra som möjligt. Efter nationella slutar jag, ska väl äta i skolan sedan hem och bara ta det lugnt. Det är boxning imorgon, får se om jag går. Beror på Nicole. På fredag ska jag och Nicole till ekenbergska gymnasiumet i södertälje och cheka om just de gymnasiumet är något för oss, (mig?). Nu ska jag iallafall gå och fixa mitt hår och sedan vänta tills klockan blir 21 då jag ska kolla på efterlyst. Skriver mer senare eller imorgon. Ha det så bra!




Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0