living angel



jag hör en svag röst, rösten påminner om din. De sussar i mitt öra och en svag vind känns i hela min kropp. Känner en speciellt lukt, är det lukten av dig? Är det för att jag kanske har din tröja på mig som jag känner att du fortfarande är med mig. Känner tryggheten när jag tänker på dig, ensamheten när jag tänker en extra gång att det goda är över. En spänning med tanke på hur det egentligen gick till, hur allt blev som det blev. Självklart känner jag saknaden, men det finns absolut ingenting som jag kan göra åt saken längre. Jag får ta en dag i taget och se vad dagen bjuder på. Lev för idag och be för imorgon, glöm igår för det som har hänt har hänt. Jag önskade att man kunde spola tillbaka tiden men det kan man inte. För ett år sedan var allting så bra. Buhu, allt jag faktiskt vill är att det ska vara bra, bra på riktigt. Jag ska sluta hoppas nu,
och önska att jag får en fin julklapp i år.

Jag önskar mig dig i julklapp.



Kommentarer
Postat av: Elin

KOLLA MIN BLOGG :D :D

2009-12-17 @ 16:26:21
URL: http://elinnhelena.blogg.se/
Postat av: Elin

det vet du bejbäää ;) <3

2009-12-17 @ 18:43:56
URL: http://elinnhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0