:)



Om jag kunde beskriva hur trött jag är nu skulle jag göra det haha. Onödig dag säger jag bara, vaknade halv 7 och ville verkligen inte till skolan för jag visste att vi inte skulle göra någonting och jag hade rätt. Vi slutade halv 11 idag så jag är redan hemma. Men ska inte sova för om jag känner mig själv så kommer jag inte kunna sova inatt. Ska sätta mig och skriva engelskan på datorn. Tack för att du hjälpte mig igår lejla. Sen ska jag göra en idrottsuppgift. Plugga lite matte ska jag också göra eftersom att jag har prov i procent och promille. Kan det men det skadar inte att träna lite till. Nöjer mig med ett G imorgon faktiskt.
Jag och matte har aldrig passat ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0