dålig bloggare



Jag är en dålig bloggare och ni är dåliga på att slänga iväg en eller två kommentarer så det passar utmärkt. Men iallafall, kom hem för ett tag sen. Gick till Vicky en stund och vi pratade och hade det roligt. Sen beslöt vi oss för att ta en promenad så vi hamnade i Fittja, var där en stund och sen gick vi upp till tåget. Nere vid perongen såg vi Lejla så pratade med henne en stund och tog tåget tillsammans. Nu sitter jag här hemma och inte gör sådär jätte mycket, ska kolla på paradise hotel.


Visst är Vicky söt? big big big love <3




Kommentarer
Postat av: vicky

vem är den här vicky då? hahahaha jag driver, hoppas du sover skönt ikväll. fan nu missar jag paradise hotel du kunde iallafaaaaaaaaaaall sagt något vaaa

2009-12-08 @ 00:03:42
URL: http://carpediieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0