hold on, be strong



Jag och Nicole har haft det jätte roligt idag, busade lite på dagen och det blev en repris från förra gången. Curry på slutet, bara du förstår Nicole hahaha. Vi var med anastasia en stund och sedan rörde vi oss mot udden där David hade en liten födelsedagsfest, grillat en massa. Hans pappas bil var där så skön musik och en brasa blev det också. Riktigt mysigt. Efter nån timme eller två träffade jag älsklingen, det gick bra och allt känns bäst nu, i love u. Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska hoppa i säng nu och imorgon ska jag förhoppningsvis möta Julia också. Köpa en massa gott tills på måndag, då vi ska ut på hajk med klassen.. Sova över i skogen mitt på natten, första och sista gången tror jag att det kommer att vara, buhu så läskigt?!
Aja sängen kallar nu, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0