Du är mitt leende på läpparna.



Vaknade tidigt idag pga att jag hörde väsen och borr ljud, fråga inte ens va byggarna gör här i min port så tidigt för det kan jag inte svara på men jävligt irriterande var det iallafall, sista morgonen som jag skulle få ha sovmorgon på och sedan bli väckt på de sättet.. Njea inte roligt alls. Idag har inte mycket hänt, jag skulle plugga men slö som jag är gjorde jag det inte så sket i det och tog en promenad med min sessa istället, får plugga lite extra mycket imorgon istället buhu. Min ångest i kroppen börjar växa nu, har två prov på fredag plus lite inlämningsuppgifter. Nu måste jag verkligen skärpa till mig, imorgon blir det plugg från att jag vaknar tills jag går och lägger mig!!. Träffade johanna runt 8 tiden, vi tog en promenad, alltid roligt med dig Johanna. Vet ni vad jag har börjat dricka, nypressadjucie som jag gör själv. Har druckit två glas idag. Ena pressade jag två apelsiner och ett äpple, den andra fick bli två apelsiner och en halv citron och föredrog den andra faktiskt för jag tycker om när det är lite små surt, och jag älskar citron.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0