12/4-09 (söndag).



Dagen idag har varit lång känns det som. Vaknade runt halv 1 då jag direkt planerade att träffa Hannah och Nicole. Även Miranda var med, vi satt ute i solen med musik och godis och bara njöt av värmen. Sedan träffade jag och Miranda, Johanna och hennes syster. Vi följde med hennes syster Mia till stan för att hon skulle åka hem till Norrköping, kul att se dig mia <3, Sedan sa vi hejdå till Miranda och åkte hem. När vi var i alby igen så var klockan halv 8. Jag och J gick hem till mig och åt och sen rörde vi oss mot Hallunda där vi mötte upp Hannah, Sandra och Kathi sedan kom Bella och Alexandra. Vi gick till brunna typ(?). Satt där en stund medans de drack. Efter en stund kom några till men ungefär då gick jag och J. Vi gick hem till henne och satt där en stund tills hon följde mig en bit hem runt 00.00. Och nu sitter jag här och börjar känna mig lite småtrött. Ska väl kolla på någon film eller liknande.









1. Nicole, Hannah och jag tar det lugnt på berget i Alby.
2. Jag och sötisen Hannah.
3. Nicole, Miranda, Jag och Hannah utanför centrum. (Hannah du förstår, "vi väntar på en kompis")
4. Man vill inte alltid vara med på bild.
5. Sötaste Mia.
6. En bild i Hallunda på mig.



Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Hannah

haha wiii :) <3

2009-04-13 @ 11:21:31
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0