just live your life.



Idag har dagen vart helt okej, runt 14.00 åkte jag och pappa till SÖS sjukhus och jag tog en spruta buuhu, hatar sprutor. Men trots min rädsla så gick det bra! Efter det så släppte pappa av mig i Slagsta och jag tränade lite, kommer ha träningsvärk imorgon. Men det ska inte hindra mig för att efter att jag fixat mina naglar imorgon så ska jag åka och träna. Efter träningen idag så hoppade jag av i Fittja och gick raka vägen hem till Nicole, satt där till ungefär 20.00. Vi rakade benen med rakmaskin och smärta säger jag bara. När jag kom hem så tog jag det lugnt bara tills mamma frågade pappa om vi skulle åka till Hallunda och ta en fika, en nattfika med andra ord hos mamma och pappas kompis. Han sa ja och vi tog bilen dit och kom hem för en stund sen, stolt jag är över mig själv.. Åt frukt som fika. Imorgon kommer kvällen bli bra med de bästa. Lääääängtan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0