I hate this part..



Kvällen igår var helt underbar, mycket skratt och stämningen var verkligen jätte bra. Bra musik och dansande bjöds det även på. Drack gjorde de flesta också, men man kan även ha roligt utan alcohol som jag har. Fick skratta mycket när Nicole var igång, förlåt att jag skrattade älskling.. Men du vet hur du lyser upp mitt leende bara av att dansa lite. Runt 00 gick jag och Johanna till donken och åt lite och sedan rörde jag mig hem. Idag spenderade jag dagen tillsammans med mamma. Sedan fick jag ett sms från Johanna och fråga om vi skulle sola, det gjorde vi.. Något jag ångrar nu, bränt rumpan och kinderna hihi. Nabbe följde även med och sola och idioten blev verkligen jätte brun, buhu. Sedan åkte vi hem men gick till Johanna, sedan kom Micke. Vi satt och prata en stund sedan gick vi till maxi, vi satt utanför och pratade till ungefär 22 och nu sitter jag här och håller tummarna att mina kinder är bruna istället för röda imorgon. Skoldagen imorgon är skön, ett stort +.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0