Det skulle alltid vara du och jag, vad gick snett?



Sitter i skolan och har magen full med pasta sallad, riktigt gott faktiskt. fick resultatet på mitt NO prov idag också som visade sig vara MVG-, är stolt över mig själv. Önskade bara att jag var lika duktig i alla ämnen suck. Har NO nu som sista lektion och då ska jag fråga om det finns någon möjlighet att göra ett till prov så mitt betyg stannar på MVG så det inte sänkts till VG redan på fredag vill jag göra provet då. Okej nu ska jag sluta skryta och gå och plugga lite till haha, uuh. Vad som händer idag vet jag inte riktigt men antagligen köpa gymkort i Slagsta eller Sats i Heron. Vi får se vad pappa tycker är bäst, ska nämligen träna med honom. Roligt roligt. Men skriver mer lite senare.



Kommentarer
Postat av: Hannah

B tränar där i Heron varannan dag, ni kan bli gympolare! :'D <3

2009-04-15 @ 16:27:44
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Hannah

grattis till betyget förresten :)

hahah, jadu.. Sandra såg honom igår med hans bästa vän S duvet, men bara S såg henne och han vågade inte kolla mer än 2 sek hahah.

2009-04-16 @ 10:30:00
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0