promenera är det bästa för att få bort tankarna..



Lekte fotograf när jag var ute och promenerade, det var skönt gick ut och promenerad i 1 och 30 min.
Känner verkligen hur skönt det är och röra på sig.. förut när jag hade tråkigt satte jag mig alltid vid datan, men inte nu längre, går alltid ut och promenerar nu när jag har tråkigt eller när jag känner mig ledsen och behöver luft.
Ett gott råd, promenera mycket det är verkligen jätte skönt.



Jag förstår inte varför det alltid är så mycker ankor där?



Jag tycker om att gå runt och fotogradera, inte för att bilderna blir så fina menmen..



Var det bara jag som tyckte att det var jätte soligt idag? :O



Eva gjorde en jätte stor bubbla idag i skolan.. blev chockad?
Hur kan man göra så stor haha.


Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0