hate that i love you so.



Jag ska berätta något så lyssna nu.
Det är bara du som får mig att känna
såhär. Varje gång som jag ser dig så
lysser jag upp det känns tungt att veta
att du inte känner samma sak, jag tro-
dde du var den rätta men så fel man
kan ha, allt som var så bra. Snälla kom
tillbaka, när jag ser dig med någon
annan faller allting isär, för i min drö-
mvärld finns du fortfarande här. Nu är
du min vän men inte mer än så, men
det får gå. Jag måste få det att fungera
för alla minnen betyder så, betyder så
dom går inte att radera. Jag älskar dig,
har aldrig vågat förklara mina känslor
för dig dom kommer alltid bevaras
långt inom mig. Jag lovar dig, det är
bara du som får mig att känna såhär.
Jag ska berätta något så lyssna nu det
är bara du som kan få mig att må bra
när jag tänker på dig, alla saker vi gjort
tiden gick så fort.. Jag säger tack för alla
dagar. Inget är som förr och det vet du om,
vet att det är fel med det är inget som jag velat.















Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejhej! Lättast är om du använder dig utav photoshop för att skapa en sådan. :) Sedan så sätter du in den i stilmallen på rätt plats. :) Har du frågor om mer hjälp hjälper jag gärna . :)

2008-09-23 @ 21:31:13
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

får ja gissa är det olle du snackar om :-)

2008-09-23 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0