go go go ponne! (;



Ligger här i min ensamhet och försöker lösa vissa
tankar som börjat gått snett, vart är dom på väg?

De senaste dagarna har jag spenderat med Mirhoe.
Vi har varit och fixat hennes hår, varit hemma hos
Lisa och Hanna med Melissa, Nadia, Julieth, Ummi
och Hanna. Mysigt hade vi iallfall, visst tjejer?
Vi har varit i stan och tagit det lugnt.  Vi bestämde träff
med Melissa och hade sällskap hela vägen till Bredäng
där hon skulle träffa Momme och Evy. Sen åkte jag och
Miranda vidare till min hemmaplan Alby haha, hämtade
lite kläder och pratade med mamma och sedan åkte vi
tillbaka till Årsta, vi kollade på film. Sen uppstod ett prob-
lem som fortfarande får mig att må dåligt, men hoppas
allt  blir bra snart. Tack för att du fanns där för mig igår
Miranda. Vad har jag mer gjort? Idag åkte jag hem och
var hemma en stund, sen åkte jag och bror och gjorde
en grejs, sen  träffade jag Karolin och vi åkte till Gullmars
där vi träffade Carolin, hennes kille och hennes killes kom-
pis. PONNE <3
Inte så mycket mer har hänt, jag har bara tagit dagarna så
som det kom och så som de kommer och än så länge är
de väll helt okej kan man ändå säga tycker jag..

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Naaaj!!

2008-10-30 @ 09:49:34
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: karolin

haha, ronja <3 ponne.

2008-11-27 @ 18:40:41
URL: http://kaaarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0