mycket i skolan..



Igår kväll la jag mig vid 23.00 men kunde inte somna,
så sist jag kollade på klockan var den 04.30 så har
bara sovit i 4 timmar i natt.. så är otroligt trött, förstår
inte vad jag gör vaken nu menmen.
Har haft prov i engelska idag.. det gick inte så bra
faktist, men ska göra bättre utav mig när det är omprov.
Sen hade jag muntligt prov .. jag skuller redovisa om
planeten Neptunus och det gick faktist helt okej!
Sist men inte minst hade jag läxförhör i matte, det
gick jätte bra för mig och fick höra att jag håller på att
höja mina betyg till VG.. snacka om att jag blev glad! =D
Men nu kom jag på varför jag inte kunna sova så bra inatt..
har nog tänkt och varit orolig inför proven och läxförhöret.
Men nu är det över och det känns skönt det iallafall.

När jag kom hem var jag så otrolig trött, men ville inte sova.
så jag frågade min kära mamma om inte hon hade lust att
slingra mitt hår lite så det blir ljusare, för trivs inte i mörkt..
Då gjorde hon det och det blev verkligen skit vackert och
har till och med börjat ha utsläppt haha.
Efter hon hade gjort det blev klockan redan halv 7 och då
gjorde pappa mat till mig och bror. (kött med pommes)..
Sen kollade vi på Idol i en halvtimma, tycker verkligen att
det programet suger balle så jag frågade min bror om han
ville med och sola och det gjorde vi också.
När vi var framme köpte vi någon kräm som tydligen skulle
göra en brunare.. men både jag och Rasmus brände oss.
haha såg ut som en tomat i ansiktet, men det är mycket bättre
nu. Nu sitter jag bara framför datan och tar det lugnt och ska
lägga mig om en stund.. vi ska få gäster imorgon pga att mamma
fyller år på söndag.  Grattis i förskott mamma <3

Skriver mer imorgon.. NattiNatti.
Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0