Dagarna går snabbt nu förtiden, ticktack!



Förlåt för mina dåliga upptaderingar, känner mig verkligen lat angående skrivandet..

Idag har jag varit i skolan mellan 08.10-15.00, rätt så lång dag faktist men helt okej
var den ändå. Fick reda på att det är fest imorgon(?) i kulturhuset mellan 20.00-01.00
ska dit en stund med Karolin har inte träffat henne på jätte länge och saknar henne.
Vi två är som kungar på dansgolvet även fast man inte kan tro det så därför kommer
det att bli jätte roligt kan jag tro. Sen fick jag veta att det är fest i Tumba/storvreten på
lördagen och då är det Pendah,Asha och Gracia som ska ha den så då ska jag dit
med Karolin och Ella sen kommer det vara massor av männsikor dära så det komm-
er också att bli jätte roligt kan man ju hoppas iallafall, fest utan Ronja funkar liksom 
inte (a). Fick tillbaka min bokrecention i svenskan idag och fick VG är stolt, har fått
vg i rätt mycket nu faktist och bara för det känns det som att jag inte kommer att klara
av SO provet vi ska ha imorgon men tur att man får ett nytt försök nu på tisdag under
lovet ifall att jag inte klarar den. Sen har jag matte läxförhör imorgon, pluggade lite ny-
ss och det känns helt okej där. Imorgon börjar jag 08.10 till 15.20 lång dag tyvär.. 
Funderar på att inte gå på första lektionen och det är engelska, men måste det måste
bygga upp mitt betyg mycket bättre denna termin (är inte duktig på engelska).
Vill ni veta ett ticks jag har börjat fått under de senaste dagarna?
 Jag kan inte leva utan mitt läppsyl, sitter och smörjer in mina läppar var tredje sek?
hittar jag inte den så får jag panik och tar fram ett nytt, alla tycker att det är rätt skumt
och det tycker faktist jag med om jag ska vara ärlig, men jag tycker att det är så otroligt
skönt att smörja in läpparna, tycker verkligen inte om när de är torra. Så obehagligt =$.


 Vet ni mer va jag har slutat med, jag använder aldrig mjukisbyxor längre.. Tycker att man ser ut som ett gatubarn, man kan ha det då och då. Jag har det minns engång i veckan, känner mig som en kille när jag har det på mig, förut fick jag alltid med en stor tröja och stora mjukisbyxor men aldrigaldrig nu längre. Fick även ångest idag och på måndag börjar jag på kickboxning och i sommar ska jag verkligen ha en fin kropp, ska göra allt för att nå mitt mål och det skulle vara lättare och träna med någon, men får klara mig själv nu, eller kickboxningen går jag faktist med Miranda, men det jag ska börja göra på fritiden som att gå ut och jogga, äta rätt och sånt får jag klara mig på egen hand, och jag måste verkligen börja tacka nej till godis och sånt nu annars är det kört, någon med bra råd som kan hjälpa mig på traven?


                                                    


Godnatt för nu ska jag sova, ha det så bra!

Puss, Ronja ♥



Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Okej, tänkte faktiskt annars på en tjock kappa :)

2008-10-24 @ 16:42:05
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: anitA

HAHA guuuuuuuumman! Jag går i skolan, mycket plugg!! jag e helt bombad med tröttheten.. dudå älskling? allt bra?

jag hör av mig till dig ..

PUSSSSSSSS <333333333

2008-10-24 @ 17:49:05
URL: http://aaanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0