a big smile.



Förlåt att jag inte bloggat så mycket under helgen,
har inte haft tid att sitta vid datan så mycket och
därför har jag inte skrivit.
Lovar att börja sköta bloggen mer.

Det är någon som vill att jag ska filma mig när jag
sminkar mig(?) den personen skriver som anonym
men varför hon/han vill att jag ska sminka mig och
sedan filma det och lägga ut på bloggen förstår jag
inte riktigt, och lovar inte att jag kommer göra det.



Min dag igår ;
Åkte till Hagsätra där jag skulle träffa min prinsessa
som heter Ella. Gick hem till henne, där madde också
var. de åt medan ja kollade på. Sedan gick ella och jag
in till hennes rum, hon skulle byta om och sedan fixa sig.
Hon gjorde det, sedan gick vi ut med madde för att träffa
amanda och marta, de hade varit och köpt en platta öl.
Vi satt ute en stund och sedan kom mika, madde gick
hem och vi andra åkte hem till mika i rågsved.. Alla drack
dära, dom blev lulliga så sköna, jag drack inte!
Efter det gick vi ut igen fast då var det bara jag,ella,marta
och amanda, marta åkte hem till hagsätra igen för att hon
var tvungen att vara hemma 23. Amanda och ella väntade
på min buss tills den kom, och den kom 23.02.
efter det pussade jag dom och klev på bussen.
älskar oss tjejer!
Fick sällskap på bussen utav abel, alltid roligt med sällskap
så slipper man åka själv och ha tråkigt!
När jag var framme vid fittja, ungefär 23.30 så kom Osman
och Burak och mötte mig och väntade med mig tills min
tunnelbana skulle komma.. snälla ni är grabbar.
Var hemma ungefär 00.00 satt och kolla på tv en stund, tills
jag ringde osman och vi pratade ända till 05.30, så det är
någon här som är lite små trött mihi.

  
 


Min dag idag:
Vaknade vid ungefär 13.00 då jag fick ett sms utav miranda där
det stod om jag ville med till eriksdals, självklart säger jag inte
nej, saknade ju min prinsessa så mycket. Det känns faktist
skönt att få träffat dig igen gumman. Inget mer med det, vi
träffas i Slussen vi kramas (läänge) då vi bestämmer att ta
tåget till skanstull, när vi är framme vid eriksdalsbadet så
köper vi ett lås, klantiga som vi är tappar vi bort låset så vi badar
med skåpet öppet och inte låst den, höll tummarna för att våra
saker skulle ligga kvar dära när vi kom tillbaka. Vi satt mest i vat-
tnet och pratade om allt, precis allt som hänt under den tiden vi
inte umgåts, och det var faktist en hel del för vi satt där ända till
halv 6. Efter det fixade vi oss en stund och åkte tillbaka till slussen
där vi åt. Efter det splittrades vi. När jag kom tillbaka till alby så
 träffade jag pendah, danne, mohammed, joseph och andreas..
roligt hade vi också efter en stund kom xebat, firat  och någon till,
satt och pratade med dom en stund och sedan gick jag hem vid
21 tiden ungefär. Börjar klockan nio imorgon. Är så trött på skolan.
När är höstlovet?

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Anonym

höstlovet är vecka 44 ^^

2008-10-13 @ 07:42:18
Postat av: Anonym

vilken mika?

2008-10-13 @ 14:32:47
Postat av: Anonym

mika rågsved.

2008-10-13 @ 23:34:22
Postat av: Anonym

vilket land?

2008-10-15 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0