Snö flingorna börjar sakna falla ner nu..



Vet ni va jag har beslutat nu?
Jag ska nog ha kvar min fjällräven jacka denna vinter också.
Den är ändå så jätte varm och helt underbar ändå, kan ju
inte svika den? haha.. Hade på mig den för första gången
idag och den är ju helt perfekt, varm och jätte skön. Älskar
den med andra ord. Så ja jag ska nog ha kvar den iallafall.
Fick höra på nyheterna idag att det skulle snöa i natt.
föredrar snö före regn, någon mer som gör det mer än jag?


Idag satt jag på tåget mot Mörby.. då jag får ett jätte skumt
sms och vände tillbaka, en man förföljde mig från alby
till liljeholmen, han hoppade på samma tunnelbana som
mig när jag skulle åka till Mörby för att sedan ta bussen där
ifrån till Täby. Men jag klev av tunnelbanan i Gamla stan.
Och de gjorde han med men då gömde jag mig och samtidigt
pratade jag med pappa i telen och var hur jävla rädd som helst.
(hatar sånt äckligt folk, desperata jävlar!) Inget mer med åkte
till liljeholmen där jag träffade jannica (brors någonting, typ tjej.)
Vi åkte hem till mig, vi har ätit mat och mysigt, bror var självklart
med.. Nu sitter dom i rummet och myser och kollar på film, ska in
och störa om en stund, hatar att vara ensam!  Vill också ha någon
och mysa med. "/ 




Kände för att lägga ut en bild på vackra
jag, haha nej jag brukar inte ha sånt bra
självförtroende, men måste börja ge mig
själv lite fina komplimanger så folket..
Är jag inte söt? HAHA.


Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Anonym

yes u are ``)

2008-11-01 @ 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0