Ronja med lockigt hår idag.



Kom hem för ungefär en timme sedan, klassen
var i folketshus i Hallunda och kolla på en före-
ställning där de presenterade vad för program
dom har i Botvid skolan, det var riktigt roligt fak-
tist och det var många ansikten man kände igen
bland annat Kim, Ninorta, Sandy, Hanan, Hanen
m.m fina ni var tjejer! det var roligt faktist, och man
fick se de olika programen, tror att jag vill bli frisör
och då får det bli hantverkarlinjen. Men har inte be-
stämmt mig än. På tal om annat nu, mitt hår är jä-
tte lockigt idag, verkligen WOW förstår mig inte på
mitt hår ibland.



Nu ska jag sätta mig ner och skriva en bokrecension,
tråkigt men det är ett måste ändå..
Villket ämne tycker ni bäst och minst om i skolan då?

Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: -

lunchen är den bästa. och inne på lektionen är dem sämsta.

2008-10-15 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0