my day was long boring!



Idag följde jag med Johanna till Hallunda, Hon skulle
kolla om hennes mobil hade kommit som hon lämn-
at in för ungefär två månader sen, men skumt som
det var hade den inte kommit in och hon blev otroligt
arg, jag förstår henne på ett sätt.. två månader för att
fixa knappar på en mobil, ska det ta så lång tid (?)
Nu sitter jag bara och slappar, är hur trött som helst.
Förstår inte riktigt varför .. Har inte så mycket att göra
i skolan heller så känner mig rätt uttråkad.
Har ett prov på hela veckan och det är i SO.
Tur att jag kan allt om det.. slipper ju plugga så
mycket då haha. Just nu för tillfället känner jag doften
utan mat, mumsan undra va det blir för något idag?
Mamma har fixat till vardagsrummet, riktigt fint blev
det faktist, någon som är intresserad på hur det ser
ut?
kan lägga in lite bilder lite senare isånafall.

Puss, Ronja





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle dö utan min mobil, förstår henne oxå :)

Hahaha , aa lägg nu är jag jättenyfiken ^^



puss&kram

2008-10-06 @ 19:28:13
URL: http://diljaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0