bästa helgen.



Förlåt att jag inte skrivit så mycket.
Har inte hunnit med det, haft så mycket
att göra helt enkelt. ska berätta lite om
min helg! 

Fredag:
åkte jag hem till miranda efter
skolan, (bästa helgen på länge, har inte
skrattat så mycket på lääääänge faktist)
Vi tog det lungt den kvällen, sjöng sing-
star, gick till makis och så vidare, prat-
ade ut om allt och nu känns allt bäst
igen, mysigt värre hade vi helt enkelt.
Renskrev även min bokrecention som
hon hjälpte mig med, så förväntar mig
MVG nu, den hade verkligen kvalitet!

Lördag:
åkte till norrtälje på morgonen för att
Miranda skulle hämta en kissemisse,
När vi kom fram till tjejen som hade
katten och gick in i hennes hus visade
det sig att hon hade 19 andra stora
katter också, 9 kattungar, 7 hundar
och 3 hundvalpar. Rena rama parkens
zoo. ( Mirandas katt är ass stor och är
lite små rädd för den haha). Efter det
tog vi det lugnt en stund och sedan bö-
jade vi fixa oss, vi skulle till fest i Stureby.
Vi var på festen en stund trevligttrevligt.
HAHAH bara miranda fattar varför jag
egentligen skrattar nu! Joe du behöver
inte bli sur, miranda förklarar allt sen!
La mig inte förens 06.00 på morgenen
för att jag pratade i tel med en kompis,
efter att jag hade lagt på så skulle jag
sova men kunde inte somna, jobbigt.
Har ju blivit så otroligt sjuk och svårt
att andas. Det är inte så jätte roligt om
jag säger så. eller tycker ni om att vara
sjuka?

Söndag:
Åkte hem rätt så tidigt, jätte svårt att andas.
När jag kom hem så kramade jag mamma,
hade faktist saknat henne haha. Vi gick ner
till centrum och åt mums. Efter de gick vi hem
och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Är
trött nu så antar att det blir en tidig kväll för mig
om jag inte fastnar inne i brors rum, han kollar
alltid på så bra filmer som nu har jag kollat på
parits of the caribbean sen så håller vi på att
ladda ner desperado älskar de två filmerna.
Ladda ner och kolla på dom om ni har tråkigt
De är verkligen super duper bra!
Någon som har sätt de två filmerna och tycker
att de är bra?

Ronja Lindkvist heter jag på Facebook, bli vän!
Antar att jag skriver mer imorgon så då hörs vi.
Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0