When a Stranger Calls.



Har fått kommentarer om att jag ska börja skriva lite mer
om kärleken och vad jag bryr mig om.. och att ja ska börja
skriva lite oftare.. lovar att lyda.
Kärleken för mig går inte framåt, allt står stilla och känner
att jag inte har nå brottom, hittar jag en kille som älskar
mig för den jag är så är det ju ändå jätte bra.. men som
jag sa, jag är inte den typen utav tjej som kan gråta av
deprition över att behöva en kille.. Okej jag kan erkänna
att det skulle vara mysigt att ha en kille att mysa med..
Att kolla på skräckfilm med, för neeeej det är verkligen
inte så jätte mysigt och sitta helt ensam i mörkret och
bli skrämd. Kärleken kommer när man minst anar det.
Det kan vara idag, imorgon eller om ett år det är inget
man vet om bara såhära. Och vad jag bryr mig om..
Jag är den typen som inte kan säga nej, jag kan men
har jätte svårt för det, jag vill alltid att mina vänner eller
min familj ska må mycket bättre en mig.. så vi säger
tex om jag har 50 kr och min vän inte har det och båda
vi är hungriga, då skulle jag utan och ens tveka ge
pengarna till min kompis så att hon/han blev mätt.. 
Jag bryr mig om mina nära och kära, skulle absolut
göra allt, precis allt för dom. Bryr mig även om så mycket
annat, som fattigheten även om våldtäkt. Jag får ont i hjärtat
av att veta att det kanske är någon stackare där ute som
ligger där och kämpar för sitt liv för att hon/han är så hun-
griga. För att det är en stackare som ligger där nere på
marken och har en stor stark man över sig och inte kan
göra självförsvar för att han är så mycket större en sig
själv. Jag bryr mig om så mycket och det tycker dom flesta
som jag umgås med är fel.. För att jag tänker alldeles för
mycket på andra så jag själv till slut mår dåligt, men men
det är sån jag är som person.



Kollade precis på världens äckligaste skräckfilm som
gjorde att jag fick ont i hjärtat flera gånget!
Den gick på kanal tre och började 23.00. Den heter:
When a Stranger Calls.




Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Hannah

haha men öööverdriv inte :P

då har du tydligen inte sett Riktigt, hjärtläskiga filmer (;

2008-11-03 @ 11:04:53
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0