min helg på ett papper.



Fredag:
Var jag och badade med klassen i storvretsbadet, det var roligt faktist.
Skulle rädda liv på en jävla docka som vägde 40 kg och det var inte bara
lite jobbigt tyckte jag :$
Men iallafall, när jag hade dockan uppe på min mage och när jag skulle
simma på rygg blev det en värre sak, jo jag sjönk med dockan men
ändå klarade jag testet och fick de högsta betyget angående simning och
det är OK + så är en liten fisk med andra ord.
När jag kom hem från simningen träffade jag Pendah och Ninwe, vi drog
hem till Jenifer som fyllde 14 år grattis <3 Efter en stund åkte vi till Jakobsberg
för att ninwe skulle ta hål i ögonbrynet, hon fegade ur i början så jag bestämde
mig för att göra hål i naveln, en till asså. Jag tog ut den lika snabbt pga att jag
hade så ont. Pendah tog också hål i naveln och till sist tog Ninwe också hål i
ögonbrynet.
150 kr piercing, någon som vill? det är bara att skriva isånafall!
Efter det så åkte jag och Pendah på en middag i sätra, det var chill. Sedan åkte
vi till gamla stan och träffade Abbe, Aldito, Hussein, Hassan, Hamodi och Momme.
vi var med de en stund och åkte heeeela vägen hem sen haha.

Lördag:
Nästan direkt när jag vaknade åkte jag till skärholmen med Sara och träffade Elisa
dära, vi myste och kollade runt i affärer och åt. Efter det gick vi hem till Sara och 
pluggade lite, kollade sedan på Habib och gick hem sen. Runt 8 tiden gick jag ut
med Pendah och Zulle vi åkte till bredäng och träffade på Hanna, Hanna och Ummi.
Vi stod och pratade med de lite och sedan drog vi till Fittja och träffade Melissa, Emelie,
Anna och Sess och vi drog till Sharbel och Pedjo vi satt där en stund och skrattade järnet.
Melissas hår är blått och vi mobbade det hela kvällen. Efter det runt 00.00 tiden åkte vi 
mot alby igen där jag såg Cem och det var såååå länge sen så blev glad av o se honom.
Nu sitter jag med Pendah och hör henne prata i tel med Zulle och är jätte social!

Förlåt för en dålig upptadering också, lovar att förbättra mig.

 Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0