Ronja is back.. på det dåliga och jobbiga sättet /:



Kom precis hem från skolan, jag mår verkligen dåligt.
Jag är inte som jag var förut, då jag alltid hade ett leende
på läpparna och mådde som bäst hela tiden. Nu är det
något som stör mig hela tiden något som får mig och bara
tänka svart, som att man hamnat i en svart grotta och inte
hittar vägen ut. Sen gör ju inte skolan saken bättre.
Alla har sina svåra perioder och det har jag nu. Men håller
tummarna att den försvinner så snabbt som möjligt för orkar
inte med det hära mera, att vara ledsen och spela att man är
glad och spelar med det falska skrattet, ja det är faktist jätte
jobbigt.. Även för en som mig.
Hur kändes eran första dag i skolan, var den lika tråkig som min?

Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0