Nu är det dags, nytt liv med nya mål!



Jag ska kämpa genom svett, tårar, snö, regn, skratt och sol.
Jag ska klara av de hära själv och nästa sommar ska min dröm vara i uppfyllelse!

Idag har min skoldag varit hel okej faktist, dagen gick snabbt eftersom Pendah var
i skolan och hälsade på idag, vi lagade raggmunkar idag och nej det blev inte gott
men de såg jätte fina ut så läraren satt ett bra betyg på arbetet idag faktist.
Sista lektionen var livskunskap där vi fick kolla på två kapitel från filmen Habib som
börjar på tv på lördag, missa inte det. Jag har läst boken och den var bra så filmen
är nog minst lika bra och idag när jag såg de två första avsnitten såg jag även att
Kevin och Javi var med, eftersom filmen utspelar sig här i Alby så kommer jag nog
få se fler ansikten jag känner igen.

Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0