kan inte sova.



Såhär gullig är min nya mp3 som jag har fått i julklapp!




Idag har jag spenderat min dag med min älskade familj, det började med att mamma frågade mig när jag låg och halvsov om jag orkade följa med till centrum och det kunde jag självklart. När vi kom hem så tog vi det bara lugnt.. Resten utav eftermiddagen spenderade jag med min bror och fick sitta och prata allvarligt snack med pappa efter det satte jag mig och åt, sen gick jag och bror in i hans rum och spenderade resten utav tiden framför datan.
Min kusin skickade några bilder från julenafton, sedan åkte vi och solade.



         


1. Min kusin Isabelle innan julklappsöppningen.
2. Min älskade pappa lekte model för en stund.
3. Min älskade mamma lekte även hon med.
4. Min kusin Johanna model på henne med.
5. Min moster och tvillingarna satt och lekte en stund.
6. Moster, Mamma, Bror, Kusin och Moster efter julklappsöppningen.

Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Hannah

fina alla är :)

självklart gumman.. vi får ses snart, okej? miss you. <3

2008-12-29 @ 13:03:30
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ner va du har köpt till dina nära och kära både dina syrror o ti bröder ?

2008-12-30 @ 00:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0