Min dag!



Vaknade upp hos Johanna idag faktist, (roligt att vi börjat umgås igen gumman)..
Runt 11.00 ringer mamma och frågar om jag vaknat och så, vaknade runt 10.30 idag så jaa jag var vaken.
Inget mer med det, jag och Johanna börjar känna suget.. vi blir mer och mer frästade, inte konstigt?!
De ligger fyra chips påsar och en massa choklad framför oss, vi tittar på varandra och börjar skratta, till slut började vi gama!
Mamma ringer mig igen runt 12.00 och frågar om jag ska med till Södertälje för att äta kebab, jag dog av garv!
Vem fan är så dum och åker så långt bort bara för att äta kebab, jo min familj? haha aja beslöt mig för att följa med så jag började fixa mig lite.. Går ner på johannas gård för att vänta på dom, ja vet ni villken gulleplutt som satt i bilen mer än bara mamma och pappa? Jo lilla saaaaara, mitt allt! <3
Har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i bilen på väg till södertälje, Pappa börjar driva med Sara och stackarn fattar ingenting och ser ut som ett frågetecken! (hon är tre år)
Aja efter Södertälje kom jag hem, duchade och efter det ville jag sola solarium för att jag kände mig blek, så när jag hade tagit på mig kläderna började jag röra mig mot tunnelbanan men tänkte att jag inte ville åka och sola själv så jag skickade ett sms till min pärla, med andra ord Karolin och frågade om hon ville med, det ville hon, räddare i nöden!
Så jag åkte till fittja och gick till hennes gård och väntade tills hon skulle bli klar, sen rörde vi oss mot tunnelbanan, (såg inget som tur var) haha..
När vi hade solat klart åkte jag hem och hon hem, var hemma en stund, åt tunnbrödsrulle sen gick jag ut med Pendah och måååånga andra, Vi gick in i dagiset där jag bor typ och jag ska inte in i detaljer nu men kan säga att jag ALDRIG har skrattat så mycket som jag gjorde där, fick kramp i magen och skit, fyfan va jag fick skratta! *ett skratt förlänger livet sägs det, då säger jag bara en sak : jag är odödlig!*
Nu sitter jag här och känner mig som värsta pluggisen hihi har precis pluggat Spanska och Engelska faktist! ;D

Förlåt att jag varit så tråkig den senaste tiden, har haft mycket att göra men lovar att förbättra min skrivning :)
Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0